Ready for the Valentine's Day: Bright pink makeup

Ahojte :)

Dnes po dlhej dobe som si pre vás pripravila článok. Je to návod na líčenie vhodné, buď na nejakú párty alebo na valentínsku večeru s milovanou osobou. Tak poďme na to :)


Ako prvé použijem make-up, ktorý zapracujem pomocou štetca. Ja som ešte použila a hubku na make-up aby som dosiahla prirodzenejší vzhľad.


Ďalším krokom je korektor, ktorým prekryjem všetky nedokonalosti pleti. Ja som zvolila kombináciu paletky korektorov od Catrice a camuflage creamu, ktorý je pre mňa asi jedným s najlepších korektorov. Ma perfektné krytie a dobrú konzistenciu.



Keď už máme hotovú pleť môžme sa pustiť na oči. Ako prvý tieň použijem ružový tieň s trblietkami. Nanesiem ho na celé pohyblivé viečko. Odporúčam vám zaobstarajte si o niečo viac pigmentovaný tieň ako mám ja. Táto paletka od Essence ma asi iba dve poriadne pigmentované tiene a to tie najtmavšie.





 Následne použijem medeno zlatý ( neviem ako presne tú farbu definovať) z Iconic 2 paletky od Makeup Revolution. Nanesiem ho do vonkajšej polovice pohyblivého viečka.

 


 Na prejasnenie vnútorného kútika použijem svetlý trblietkavý tieň. Môže sa vám zdať, že sa vám ružový tieň trochu stratil preto ho kľudne opätovne naneste do stredu viečka.








Pre dramatickeší vzhľad som použila ešte burgundy tieň z paletky od Essence, ktorý som naniesla malým štetcom na vonkajší kraj pohyblivého viečka a do záhybu oka. Následne som všetko stratila pomocou kombinácie tmavohnedého a matného svetlého tieňa. Na spodné viečko som okopírovala farby s vrchného viečka. 







Naniesla som hnedočiernu linku, ktorou som vytvorila ešte dramatickejší vzhľad líčenia. Kľudne môžte tento krok vynechať, ale ja linky zbožnujem a k tomuto líčeniu sa mi nehorázne hodili.









Natočila som mihalnice a naniesla maskaru. Obočia som si dokreslila pomocou tieňou od Essence a prečesala štetčekom.











Tvár som vykontúrovala pomocou bronzéru od Avonu. Tento bronzér som si v poslednej dobe veľmi zamilovala. Obsahuje malé trblietky, ktoré krásne pleť rozžiaria. Má jemnú farbu takže výsledný efekt vyzerá veľmi prirodzene.


Ako lícenku a rozjasňovač som pužila paletku od Essence, pretože ich slabá pigmentácia je na toto ako stvorená. Ďalším plusom je aj to, že tvár potom ladí z očami.


Posledným krokom sú pery. Zvolila som na ne rúž od Avonu, ktorý má farbu o čosi tmavšiu farbu ako moje pery. Naniesla som ho pomocou malého štetca.




Takže toto by bolo celé líčenie. Dúfam, že sa vám tento článok páčil a prajem príjemný zvyšok dňa.

PS: Pridávam jednu fotku zo zákulisia :P



0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

Blogger news

Blogroll

Instagram

About

Follow on Bloglovin