Review: All about nude eyeshadow by Essence


Ahojte :)

Dnes mám pre vás po dlhej dobe opäť recenziu. Túto recenziu mám už dlhšiu dobu pripravenú, ale stále som si nebola istá svojim názorom. V jeden deň mi tieto tiene prišli úžasné a na druhý som ich nenávidela. Stáva sa niečo také a vám ? Môj názor sa ustálil až vtedy keď som si zaobstarala dosť kvalitné tiene a mala som túto paletku s čím porovnať. 

Musím povedať, že tieto tiene asi dieru do sveta neurobia, ale vzhľadom k cene mi to vôbec neprekáža.Paletka obsahuje šesť tieňov - tri matné a tri s leskom. Prvý rad tieňov je pigmentovaný minimálne, lepšie povedané niesu pigmentované vôbec. Druhý rad má strednú pigmentáciu. Asi najviac pigmentované sú najtmavšie tiene. Okrem mizerne intenzity tieto tiene navyše k tomu dosť prášia, ale je to stále na hranici používateľnosti. Konečný verdikt pre túto paletku nie je veľmi lichotivý. Ja by som ju odporúčala babám, ktoré sa začínajú maľovať alebo preferujú jemné líčenie a nepotrpia si na dobrej pigmentácií tieňov. Určite sa nájdu  v drogériach cenovo podobné a omnoho kvalitnejšie tiene. 

Plusy:
  • nízka cena

Mínusy: 
  • minimálna pigmentácia
  • prášia





Moje celkové hodnotenie:

4/10

Takže toto by bolo všetko. Dúfam, že sa vám článok páčil a prajem príjemný zvyšok dňa.

 

2 komentárov:

  1. Taky mám tyhle stíny :) Mě přijdou pořád stejně dobré ;) Až na tu pigmentaci :/ ale nic co by nevyřešila báze pod očí stíny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňa zatiaľ dosť sklamali, ale stále im dávam šancu :) Dúfam, že budú dobré na jemné jarné líčenie :)

    OdpovedaťOdstrániť

 

Blogger news

Blogroll

Instagram

About

Follow on Bloglovin