Crazy nails: Black, gold & white

Ahojte :)

Dnes mám pre vás znova novinku, ktorá sa na blogu bude objavovať. Bude to nová séria článkov, kde budú rôzne návody na nechty. Z nejakého prazvláštneho dôvodu sa mi zapáčil názov "crazy nails", čiže bláznivé nechty. Neviem či budú moje návody práve bláznivé, ale občas sa budú vymykať z hraníc normálnosti. Musím sa vám priznať, že touto sériou chcem vlastne donútiť a samú seba aby som sa trošku pohrala s nechtami, pretože do nedávna moje maximum bol iba nejaký jednofarebný lak. No dúfam, že sa vám táto séria zapáči a poďme na to.



Pre dnešok som zvolila veľmi jednoduché  biele nechty, ktoré som dozdobila čiernymi a zlatými kamienkami. Prvým krokom bude podkladový lak. Ja ho nanášam v dvoch veľmi tenkých vrstvičkách. Pekne vyrovná povrch nechtu a farebný lak na ňom lepšie vynikne.


Ďalším krokom je biely lak, ktorý nanesiem na všetky nechty. Ja som použila gellak od Avonu. Najprv naneste jednu vrstvu a nechajte ju poriadne zaschnúť.


Teraz je rada na ozdôbky. Najprv si vyberte aké ozdôbky chcete a vyberte si ich niekde bokom aby ste ich mali po ruke. Ja som si vybrala čierne kamienky a také zlaté "pliešky".



Teraz sa vrátim znova k bielemu laku. Nanesiem ho na prst, kde chcem dávať kamienky. Potom pomocou aplikátora poukladáme kamienky do akej vzorky chceme. a som zvolila veľmi jednoduché rozloženie kamienkov. Čierny kamienok som dala do stredu a okolo neho z oboch strán som položila zlaté kamienky/pliešiky. 


Potom, ak ste taký šikovný ako ja tak očistite prebytočný lak z prstov. Ak chcete mať istotu aby vám kamienky neodleteli tak to prejdite ešte priesvitným lakom. 

Takže toto by bolo všetko. Ospravedlňujem sa vám za kvalitu fotiek, ale foťak mi nechcel zaostrovať. A aby som nezabudla,  rozbehla som stránku na FB k tomuto blofu, kde budete môcť nájsť rôzne fotky k pripravovaným článkom, aktuálne informácie... Ak sa vám môj blog páči tak šup a dajte like TU :) Budem vďačná za každý like :) Prajem vám príjemný zvyšok dňa a zajtra môžete očakávať špeciálny článok :)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

Blogger news

Blogroll

Instagram

About

Follow on Bloglovin