I am B-day girl (B-day TAG) !!!

Ahojte :)

Včera som spomenula, že mám pre vás prekvapenie. Áno, dnes mám narodeniny. Už patrím medzi sedemnásťročných. Absolútne sa necítim nejako špeciálne narodeninovo, ale to je tým, že zajtra je škola. Ale keďže je tento deň pre mňa výnimočný tak som sa rozhodla urobiť narodeninový TAG. Poďme na to :)


1. Kedy máš narodeniny? 
1. marca
 
 2. Koľko rokov budeš mať?
 17
 
 3. Čo bol tvoj najlepší darček čo si dostala? 
 Ja sa teším asi z každého darčeka, ale ak by išlo od najvtipnejší tak by to bola hokejbalová loptička, ktorú som dostala od kamarátok na 15-tku :) Ďakujem baby :)
 
 4. Budeš robiť oslavu ? 
Keďže tento rok mi moje narodeniny vyšli na nedeľu tak oslavu nerobím. Plánujem iba ísť niekedy cez týždeň posedieť s kamarátmi.
 
  5.Ako oslavuješ narodeniny? 
Väčšinou je to cez deň s rodinou a večer s kamarátmi, ale nemám nejakú tradíciu, ktorá by sa každý rok opakovala. Každý rok je niečim výnimočný a nikdy sa neopakuje to isté.
 
  6. Aké boli tvoje najlepšie narodeniny?
Všetky sú pre mňa rovnako super. Nemám nejaké, ktoré by som považovala za tie naj.
 
  7.Čo si praješ k narodeninám? 
 Mňa poteší všetko. Nemám nejaké špeciálne priania.
 
 8.Keby si mala neobmedzení rozpočet ako by vyzerali tvoje narodeniny?
Myslím, že rovnako. Možno by som usporiadala nejakú veľkú párty, alebo by som šla niekde za teplom.

9.Ako by si strávila svoje posledné narodeniny?
Netuším, ale asi by som urobila všetko na čo som do vtedy nemala odvahu.
 
 10.Máš nejaké narodeninové tradície?
 Nie, nemám.
 
 11.Čo sa u teba zmenilo od posledných narodenín?
Okrem toho, že som o rok staršia asi nič. 
 
 12.Mala si niekedy narodeninovú párty s prekvapením?
Nemala a ani by som nechcela.
 
Takže toto by bolo všetko. Dúfam, že sa vám článok páčil a prajem príjemný zvyšok dňa :)
 
PS: Ak sa vám blog páči, tak dajte svoj like na FB straánku TU. Dozviete sa tam nejaké tie zaujímavosti, fotky...

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

Blogger news

Blogroll

Instagram

About

Follow on Bloglovin