My loves: January + February




 Ahojte :)

Dnes mám pre vás po dvoch mesiacoch znovu mojich obľúbencov. Za január a február som si konečne vytvorila poriadnu každodennú make-upovú rutinu a preto aj väčšina obľúbencov je dekoratívna kozmetika. Musím sa priznať, že v poslednej dobe som si líčenie a kozmetiku obľúbila ešte viac ako predtým a našla som v tom svoj koníček. No ale dosť môjho polemizovania a poďme na článok.



Mojím must have je korektor. Bez neho si svoj život nedokážem predstaviť. Ak mám dni kedy som lenivá sa líčiť, tak je pre mňa priam nutnosťou, keďže mám nepekné kruhy pod očami. Povedzme si narovinu, nedostatok spánku a ponocovanie si vyberajú svoju daň. Aj keď by nemuseli až tak výrazne, ale to je aj tak moja chyba, že si nejdem ľahnúť skôr. Vráťme sa teraz k produktu. Dlho som hľadala korektor, ktorý by mal dobré krytie, nezlieval sa a vydržal celý deň. Presne tieto vlastnosti má tento korektor od Catrice, ktorý e vážne dokonalý. Spĺňa všetko čo potrebujem a tá výdrž. Ach, ja som sa asi zamilovala.


 Neviem či som to už spomínala, ale som závislá na rôznych balzamoch, rúžoch... Proste rôzny vecičiek na pery, preto niet divu, že sa medzi moje lásky dostal aj balzam na pery. Tento hydratačný Baby Lips je vážne úžasný. Pekne pery hydratuje, ale pritom ich nezaťažuje. Viem, že je veľa ľudí, ktorí Baby Lips-i považujú za úplne obyčané balzami, ale mňa si získali a vyhovujú mi.



 Je dobré mať vždy doma nejakú paletku neutrálny tieňov. Dá sa ňou vytvoriť ako každodenné, tak aj večerné líčenie. Mojou voľbou a veľkou láskou, ktorú používam takmer každodenne je táto paletka od Makeup Revolution London. Je dobre pigmentovaná a vážne sa s ňou dá pekne vyhrať. 


Posledným kúskom dekoratívnej kozmetiky, ktorý si získal moje srdce, je tento bronzér od Avonu. Nikdy som nebola veľmi na bronzéri, ale keď som dostala na Vianoce od mamky tento poklad, zamilovala som sa. Vážne je to super hlavne preto, že som veľmi bledá a toto mi dodá aspoň trošku farby.


 Úplne posledný kúsok, ktorí dnes spomeniem je čistiaci gél od Oriflame. Tvár naozaj dôkladne prečistí a zmatní. Pleť je po jeho použití veľmi jemná a vyzerá zdravo a sviežo. Čo viac si priať? Je to ideálny spoločník, ak potrebujete vyzerať vyspato po prebdenej noci. 

Takže toto by bolo všetko. Dúfam, že sa vám článok páčil a prajem príjemný zvyšok dňa :)

PS: Nezabudnite na FB stránku, kde sa dozviete rôzne novinky a zaujímavosti :) odkaz TU :)


0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

Blogger news

Blogroll

Instagram

About

Follow on Bloglovin