Make-up: Black & gold lines

Ahojte :)

Dnešný článok bude opäť líčenie, ale najprv by som sa vám chcela poďakovať za prekonanie 2000 zhliadnutí blogu. ĎAKUJEM <3 


A teraz k líčeniu. Kombinácia čiernej a zlatej mi príde ako nesmrteľná klasika a ešte k tomu je to moja najobľúbenejšia kombinácia. Celé toto líčenie je veľmi jednoduché. Úplne dokonalé, ak potrebujete skombinovať denné líčenie s večerným. Pre mňa je číslo jeden v dni, keď viem, že večer niekam idem a nebudem mať čas sa znova namaľovať a premeniť jednoduchý denný make-up na večerný. Tak poďme na to :)

Najprv začneme očami, pretože tiene zvyknú opadávať a mohol by sa nám zničiť make-up. Oči si pripravím na linku najprv telovým (1.) tieňom, ktorým pokryjem celé viečko. Ďalej siahnem po svetlom trblietavom tieni (2.) a nanesiem ho na celé pohyblivé viečko. Oko pekne rozžiari a celej tvári dodá zdravší vzhľad. Nakoniec použijem tmavý hnedý tieň (3.) a ten dám do záhybu oka aby som mu dodala tvar.
    

Teraz prejdeme k linke. Je veľmi jednoduchá. Začnem čiernou ceruzkou na oči, ktorou si linku predkreslim. Vezmem si malí štetec a postupne začnem strácať linku nakreslenú ceruzkou. Potom si vezmem čierny tieň (4.) a nanesiem ho na linku nakreslenú ceruzkou. Následne strácam a strácam a strácam. Strácanie e vážne veľmi dôležité a treba mu venovať dostatok času. Ak už dosiahneme vysnívaný dymový efekt, prejdeme na k spodnej linke. Vezmeme si zlatý tieň a nanášame ho navlhčeným štetcom aby sme dostali zo zlatej maximum. Nanesieme ju pod oko až ku koncu čiernej dymovej linky.


Vrátime sa k svetlému trblietavému tieňu a dáme ho do vnútorného kútika oka na prejasnenie. Potom už len natočíme mihalnice a nanesieme riasenku.


Teraz je na rade tvár. Ja použije CC cream a nanesiem ho pomocou štetca. Tvár pekne zjednotí a vyzerá to stále veľmi prirodzene.


Ďalej použijem moje combo korektorov od Catrice a zamaskujem všetky nedokonalosti. 


Všetko následne zapudrujem. Najme nezabudnite na miesta, kde je korektor. Nikto predsa nechce korektor pozlievaný vo vráskach. 


Teraz asi moja najobľúbenejšia časť - bronzér. Nanesiem ho pod lícne kosti, čelo a nos. Pre mňa "bledú tvár" je bronzér nutnosťou, pretože inak vyzerám ako mrtvola.


Dokreslíme si obočie pomocou tieňov a máme takmer hotovo.



Ostávajú nám len pery. a som zvolila červený rúž, ale kľudne môžte ostať pri nejakej nude farbe. Nanášam ho pomocou štetca.


Tak a toto je všetko. Vopred sa vám chcem ospravedlniť za moje vlasy, ale tesne predtým som si ich umývala. Dúfam, že sa vám líčenie páčilo a prajem príjemný zvyšok dňa :)






0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

Blogger news

Blogroll

Instagram

About

Follow on Bloglovin