My loves in November+December



Ahojte :)

Dnešným článkom sa chcem zbaviť všetkých minuloročných restov aby som mohla začať s novými článkami, tak preto tu máme mojich obľúbencov za mesiace november a december. Musím sa priznať tieto mesiace boli pre mňa pomerne chudobné, či už na nákup alebo celkovo na používanie kozmetiky. Školské povinnosti ma obmedzili asi vo všetkom a toto nie je výnimkou.Preto väčšinu mojich obľúbencov tentokrát tvorí nedekoratívna kozmetika. Takže dosť už omáčok a poďme na to.


Moje prvé lásky sú tieto dve produkty na vlasy od DM značky Balea. Je to šampón a kúra pre poškodené vlasy s výťažkom z olejov. Musím povedať, že obe tieto produkty ma dosť prekvapili a hneď si ma omotali okolo prsta. Veľmi mojím vlasom prospievajú a už po druhom  použití bolo vidieť, že moje vlasy sú zdravšie. K pomerne dosť nízkej cene majú dosť dobrí účinok. Určite vyskúšam a ďalšie produkty na vlasy od tejto značky.


Ďalšou asi najúžasnejšou vecou je táto pleťová voda od pomerne málo známej značky FYTO Visage. Je to pleťová voda na mastnú a zmiešanú pleť a je účinným bojovníkom proti vyrážkam. Je pravda, že nemám problematickú pleť, ale aj mne sa občas urobí zopár vyrážok, ktoré vyzerajú hrozne a nie a nie zmiznúť. S touto pleťou vodou bol boj proti nim o dosť ľahší a čo je pre mňa najdôležitejšie hlavne kratší. Jedinou jej nevýhodou je pomerne silná parfúmácia, ale časom si na ňu človek zvykne. A nesmiem zabudnúť je to ďalší z produktov s pomerne nízkou cenou a vysokou kvalitou.


Tento odličovač očného make-upu od Avonu je medzi mojimi najväčšími láskami už nejaký ten čas. Toto je moje už asi tretie balenie a už mám ďalší do zásoby vďaka mojej mamičke, ktorá presne vie čo mi má kúpiť pod stromček. Pre mňa tento odličovač alebo lepšie povedané odličovacie mlieko je nenahraditeľný. Plní svoju funkciu na jednotku a nerobia mu problém ani linky, či výrazné tiene, nedráždi oči a odličuje rýchlo.  Proste je úžasný :)


Poslednou mojou srdcovkou je tento zlatý lak od Oriflamu. Vytvára pekný metalický efekt a má dosť dobrú výdrž (cca týždeň). Nelúpi sa, nevytvárajú sa na ňom vzduchové bublinky a má úžasný aplikátor. Bol mojim spoločníkom počas takmer celého decembra a hlavne počas sviatkov. Predsa len zlatá je taká tá vianočná farba.

Takže to by bolo k tomuto článku všetko. Dúfam, že sa vám páčil  a prajem vám príjemný zvyšok dňa :)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

Blogger news

Blogroll

Instagram

About

Follow on Bloglovin