My loves in September



Ahojte :)

Po mesiaci sa vám konečne hlásim. Škola sa začala a ja som zistila, že skoro nič nestíham. No konečne som si v tom našla nejaký systém. Ale teraz k veci, dnes som si pre vás pripravila článok, ktorý sa bude opakovať každý mesiac. Budú to moje obľúbené veci za daný mesiac. Bude pravidelne vychádzať vždy v prvý týždeň nasledujúceho mesiaca. Takže idem na moje lásky za mesiac september.


Prvou s mojich lások je tento krém na tvár od Avonu s kakaovým maslom. Pre mňa je úplne ideálny na jeseň, pretože je trošku masnejší a pleť chráni pred chladom. Má dokonalú vôňu, ktorá neviem prečo sa mi perfektne hodí na toto obdobie. Keďže je to taká vôňa kakaového pudingu. Myslím, že bude ideálny aj na zimu.


Ako ďalší je rúž od Miss Sporty v otieni 014 Bushed again!. Má dobrú konzistenciu, dokonalú vôňu a nadmieru dobrú výdrž. Za jeho nízku cenu som neočakávala veľa a vážne ma milo prekvapil.



Tretím mojím obľúbeným produktom je táto linka od Oriflame The One hnedej farby. Ľahko sa nanáša a má vážne dokonalú vydrž. Neotiera sa a počas celého dňa vyzerá ako keby ste ju len pred chvíľkou naniesli.


Poslednou vecou je tento korektor od She v otieni 001 Sand. Má dobré krytie a aj výdrž. Obstojne poslúži aj ako podkladová báza pod očné tiene. Ale má aj svoje nevýhody, ktoré som objavila len pred nedávnom a to je balenie. Nikdy neviete koľko korektoru ešte máte a pomerne dosť rýchlo sa minie. Možno si pomyslíte prečo som ho tu dala, ak s ním nie som stopercentne spokojná, ale donedávna to bol môj najväčší obľúbenec a určite si ho ešte niekedy kúpim.

Takže to by bolo pre dnešok všetko. Dúfam, že sa vám článok páčil. Prajem vám príjemný zvyšok dňa :)



0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

Blogger news

Blogroll

Instagram

About

Follow on Bloglovin