Halloween is comming


Ahojte :)

Ako už ste mohli z názvu vyčítať, tento článok bude o prichádzajúcom halloweene. Vážne už ho máme tesne za dverami a ja sa s vami chcem podeliť o moje také povedzme strašidelné fotky, ktoré vznikli pri veľkom návale nudy. Myslím si, že sú vhodné k tejto tématike. No a ako vzniklo to líčenie. Neviem ako vy, ale ja zbožňujem rôzne videá na internete so strašidelnými make-up-mi. Tak som v jeden krásny nudný deň brázdila po internete a so všetkých týchto videí som si vymyslela nejakú vlastnú kreáciu, ktorú som musela vyskúšať. Nakoniec z toho vzniklo toto. 










Dúfam, že sa vám moje amatérske líčenie a ešte amarérskejšie fotky budú páčiť. Prajem vám príjemný zvyšok dňa a aj školského týždňa, ktorý bude našťastie o čosi kratší :)



0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

Blogger news

Blogroll

Instagram

About

Follow on Bloglovin