My loves in October

Ahojte :)

Po takmer troch týždňoch sa vám opäť hlásim. Keďže toto je prvý príspevok v mesiaci november takže je možné očakávať, že to budú moji obľúbenci. Vážne mi je ľúto, že som tak dlho nič nepridávala, ale toto počasie ma zabíja, a ak k tomu ešte škola. Asi každý pozná ten pocit, keď si učitelia myslia, že ich predmet je najdôležitejší na svete. No ale dosť o mojich školských nestíhačkách a prejdime k pointe tohto článočku.


Ako úplne prvú vec, ktorú som si počas októbra zamilovala je ďalší krém od Avonu s kakaovým maslom, no tentokrát e to krém na ruky. Cez toto chladné obdobie sa bez krému na ruky nezaobídem a tento krém spĺňa všetky moje požiadavky. Dobrá konzistencia, výborná hydratácia a úplne dokonalá vôňa. Ak milujete čokoládovú vôňu a hľadáte dobrý krém na ruky tak tento vám odporúčam.


Ďalší kozmetický produkt, ktorý som si zamilovala je táto paletka korektorov od Catrice. Je to ten najlepší pomocník na to aby som vyzerala ráno tak trošku k svetu. Viacej o tomto produkte sa môžte dočítať v recenzii TU.

Moja ďalšie must have počas októbra bol CC cream od Avonu. Pleť zjednotil a trochu prekryl drobné nedokonalosti. Bohužiaľ mi už dochádza a nahradil ho make-up od Miss Sporty, ale bol dobrým pomocníkom počas celého leta a začiatku jesene. Určite si ho ešte raz zaobstarám (recenzia TU).


No a musím uznať, že ani mňa neobišla vlna nadšenia z toho, že sa do našich predajní dostali slávne Baby Lips a musela som jeden mať. Musím uznať, že to bola jednoznačne rana do čierneho a stal sa hneď jedným z mojich najobľúbenejších a najčastejšie používaných produktov. Keďže ja nie som veľmi na výrazné pery, ale skôr na niečo jemnejšie čo poskytuje hydratáciu je pre mňa tento produkt na nezaplatenie.


Posledná moja októbrová láska je vínový lak na nechty. Táto farba k jeseni proste patrí a na nechtoch vyzerá úžasne. Aj keď tento lak od Essence nie je nejako extra trvácny, ale mne úplne postačuje. Už mi pomaly dochádza a pravdepodobne si pôjdem po ďalší alebo možno nejakú kvalitnejšiu verziu tejto farby.

Takže toto boli moji obľúbenci počas mesiaca október. Dúfam, že sa vám článoček páčil a praem vám príjemný zvyšok dňa.

PS: Plánujem meniť šablónu blogu takže teraz to tu bude trošku chautické a vopred sa za to ospravedlňujem.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

Blogger news

Blogroll

Instagram

About

Follow on Bloglovin