Review: Lipstick Perfect Color by Miss Sporty


Ahojte :)

Takže znova tu mám pre vás príspevok. Tentokrát to je po neviem akej dlhej dobe recenzia. Pred istou dobou som si povedala, že musím rozšíriť svoju zbierku rúžov. Musím sa priznať donedávna som vlastnila len asi dve, ale v poslednej dobe som si zamilovala akékoľvek produkty na pery. Balzamy, lesky, rúže... Takže toto predsavzatie ma priviedlo ku kúpe rúžu Perfect Color od Miss Sporty v otieni 014 Blushed again!.

Tento rúž ma príjemne prekvapil. Za nízku cenu iba 1,99 € ponúka dobrú pigmentáciu, obstojnú výdrž a asi tú najdokonalejšiu vôňu na svete. Pery nevysušuje, ale práveže naopak jemne hydratuje. Jediná vec, ktorá ma trošku vyviedla z mieri je balenie. Na oko vyzerá veľmi pekne a elegantne, ale je trošku labilnejšie. Čiže pri nepozornej manipulácií (tak ako to bolo u mňa) sa vám podarí rúž pekne skresať o vrchnák. 

Plusy
  • dobrá pigmentácia
  • výdrž cca 2- 3 hodiny
  • príjemná vôňa (melónová)
  • jemná hydratácia 
  • nízka cena

Mínusy
  • nie veľmi pevné balenie 
 




Moje celkové hodnotenie:

10/10

Aj keď ma trošku sklamalo balenie tento rúž je pre mňa dokonalý.

Máte nejaké skúsenosti s týmto produktom? Aký je váš obľúbený rúž?

PS: Dúfam, že sa vám príspevok páčil a prajem vám príjemný zbytok dňa :)   





0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

Blogger news

Blogroll

Instagram

About

Follow on Bloglovin