Review: Allround Concealer by Catrice


Ahojte :)

Po dlhšej dobe znova píšem článok. Väčšinu minulého týždňa som strávila s nachladnutím v posteli, takže preto je článoček až teraz. Bude to recenzia na paletku korektorov Allround Concealer od Catrice. Týmto príspevkom tak trošku prerušujem obdobie recenzií, čiže v najbližšej dobe recenzie nebudú.

No a teraz k recenzii. Túto paletku som mala vyhliadnutú už dlhšie, ale vždy prišlo niečo prečo som si ju nekúpila, no pred asi mesiacom som sa k tomu konečne "dokopala". Paletka obsahuje tri krycie korektory, ktoré sa dajú dobre využiť pri kontúrovaní. Mne najlepšie sadol stredný otieň. Ďalej sa tam nachádza ružový korektor na prekrytie kruhov pod očami. Svoj účel plní obstojne. Posledným na paletke je zelený korektor na začervenané miesta a musím povedať je v tom naozaj dobrý. Všetky tieto korektory sú uložené v pevnom a peknom balení.  Vďaka tejto paletke sa moje ranné líčenie o dosť zjednodušilo a nepotrebujem žiaden make-up. Moje líčenie tak vyzerá bezchybne pár hodín. Určite si túto paletku v budúcnosti ešte niekedy kúpim.


Plusy
  • priemerné krytie
  • využiteľné pri kontúrovaní
  • obstojná výdrž cca 4 hodiny
  • viacero možností využitia
 
Mínusy
  • po pár hodinách sa zráža v záhyboch a vráskach
  • trošku masnejšia konzistencia



Moje celkové hodnotenie:

8/10

Pre mňa pomerne dosť vyhovujúca paletka s množstvom využití.

Máte nejaké skúsenosti s touto paletkou? Aký je váš obľúbený korektor?

Prajem vám príjemný zvyšok nedele a dúfam, že sa vám článok páčil.  


0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

Blogger news

Blogroll

Instagram

About

Follow on Bloglovin