Back To School: Makeup & hairstyle



Ahojte :)

Takže som tu trošku oneskorene s druhým BTS článkom. Dnes to bude make-up a účes. Musím povedať, že do školy sa veľmi nelíčim, pretože ja si radšej dlhšie pospím ako by som mala stráviť more času v kúpeľni pred zrkadlom. Takže poďme na to.


Ako úplne prvú a pre mňa asi aj najpodstatnejšiu vec pri líčení používam korektor od s.he v otieni 001 Sand. Prekryjem ním kruhy pod očami a ostatné nedostatky pleti. Nepoužívam make-up, a ak áno tak je to CC cream.


Ďalší krok je púder SoClear od Miss Sporty v otieni 001 Transparent. Zafixujem ním miesta,kde som použila korektor.


Prechádzam na oči. Väčšinou používam iba maskaru, ale pre tentokrát som použila čiernu linku vo fixke on Miss Sporty Cat‘S  eyes.  


Ďalej riasy natočím a použijem maskaru. Mojou momentálne dosť obľúbenou je maskara od  Miss Sporty Pump Up Booster v otieni 002 Exrta Black.


Celé líčenie zakončím pomádou. Teraz som použila pomádu z Lidlu a vôbec netuším aká je to značka, ale má ochranný faktor.


Takže toto je celé líčenie. Mne vyhovuje, pretože mi ráno trvá cca 5-10 minút a vydrží naozaj celý deň. Teraz trocha k vlasom. Zvolila som trochu zložitejší vrkoč. Ja so počas školy vlasy žehlím alebo ich mám nejako vypnuté. Momentálne mám vlasy dlhšie a bez použitia tony laku my neostanú rovné čiže ich nežehlím, no v blízkej dobe sa idem ostrihať čiže hurá.


Takže to by bolo všetko. Čaká nás ešte jeden BTS článok, ktorý sa posnažím pridať čím skôr. Dúfam, že sa vám článok páčil a prajem príjemný zvyšok dňa :)








2 komentárov:

  1. máš hrozne malinké a úzke pery, preto ti miesto pomády odporúčam nejaký rúž v ružovo- telovej farbe, alebo ak rúže nenosíš tak lesk- priesvitný ktorý ti pery opticky zväčší :)

    http://janeannmarieland.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

 

Blogger news

Blogroll

Instagram

About

Follow on Bloglovin