DIY: Denim shorts


Ahojte :)

Dnes mám pre vás znova článok. Je to moje prvé DIY, takže dúfam, že sa vám bude páčiť. Rozhodla som sa vám ukázať ako z recyklovať staré džínsy a vytvoriť si z nich jednoduché krátke nohavice. Tak poďme na to :)

Potrebujeme:
  • staré džínsy
  • nožnice
  • pravítko
  • kriedu (fixku, ceruzku.... čokoľvek čo bude na látke vidno)



1. krok: Vezmeme džínsy a vyznačíme si na nich pomocou pravítka a kriedy čiaru, po ktorej budeme strihať.


2. krok: Po vyznačenej čiare odstrihneme prebytočnú látku. Snažte sa strihať rovno (mne sa to veľmi nepodarilo, ale nevadí :P).


A mali by ste dostať niečo takéto, ale je to trošku nudné čo tak to trošku oživiť.


3. krok: Tento posledný krok je veľmi jednoduchý. Vezmeme nožnice a rozštramkáme (netuším ako to je spisovne) okraje. Záleží iba na vás ako veľmi.



Máme hotovo :) Dufám, že sa vám tento príspevok páčil a dajte vedieť či ste to skúšali. Prajem vám príjemný zvyšok dňa.

PS: Takmer by som bola zabudla, ak sa vám môj blog páči môžete si ma pridať na FB TU, kde nájdete informácie o nových príspevkoch a tak podobne.


0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

Blogger news

Blogroll

Instagram

About

Follow on Bloglovin