Back To School: HAUL!


Ahojte :)

Tak konečne som sa odhodlala napísať Back to school článok. Nevedela som presne čo do tohto článku dám, ale rozhodla som sa, že to bude ako keby začiatok BTS článkov plus haul. Vôbec sa mi do jeho písanie nechcelo, pretože mi to pripomína, že prázdniny sa krátia. Už iba týždeň a začne sa znova nekonečné učenie. Neviem či je to vekom, no čím som staršia tým sa do školy teším menej. Tento rok hlavne zafungovalo počasie, ktoré bolo skôr jesenné ako letné. Také trošku o ničom prázdniny, no aj tak boli plné zábavy. Dúfam, že ste to mali rovnako ako ja a zabavili sa :) 

A teraz k tomu čo som si do školy nakúpila. Nie je toho nejako extra veľa, ale pre mňa sú to najzákladnejšie veci pre začiatok školského roka. Asi najdôležitejšou vecou je školská taška. Ja mám ruksak, pretože máme dosť ťažké knihy a hlavne pre moje problémy s chrbátom. Kúpila som ho v SPORTISIMO.SK.





Ďalšou myslím, že asi najdôležitejšou vecou sú zošity a písacie potreby. Väčšinu mám z Kauflandu okrem farebných pier, ktorú sú z Tesca.



Takže to by bolo pre tento článok všetko. Pravdepodobne budú ešte dva BTS príspevky, ale neviem presne kedy. Dúfam, že sa vám príspevok páčil. 

Inak ako ste na tom vy? Tešíte sa do školy?





2 komentárov:

  1. Já osobně se do školy těším jen ta na půl.. lépe řečeno - jen na spolužáky(některé), ale jinak ani ne. Neustálé vstávání, zkoušky atd..
    Máme podobné typy batohů - možná proto, že jsem ho taky kupovala ve Sportisimu- :D

    Pěkný článek a těším na ty dva další! :)

    OdpovedaťOdstrániť

 

Blogger news

Blogroll

Instagram

About

Follow on Bloglovin