Liebster Award TAG


Ahojte :) 

Prednedávnom som bola nominovaná blogerkou Katkou z Be Believe In Beauty na Liebster Award TAG. Som jej za to veľmi vďačná a posielam jej velké ĎAKUJEM :) Takže idem na to.

Pravidlá
  1. Poďakuj blogerovi, ktorýŤa nominoval.
  2. Napíš 11 faktov o sebe.
  3. Odpovedz na 11 otázok, ktoré si od blogera, ktorý Ťa nominoval dostal/a,
  4. Nominuj 11 blogerov s menej než 200 odberaťeľmi, ktorý odpovedia na tvoje otázky.

11 faktov o mne
  1. Volám sa Alexandra.
  2. Bývam na východe v meste Bardejov.
  3. Rada sa učím :), ale na školu sa neteším.
  4. Zbožňujem cestovanie.
  5. Som extrémne lenivá.
  6. Som veľmi ukecaná (mňa je ťažké zastaviť).
  7. Chodím na gympeľ.
  8. Milujem varenie a pečenie (nie vždy sa podarí, ale snažím sa).
  9. Chcem navštíviť Moskvu, Londýn a New York.
  10. Rada čítam knihy.
  11. Som závislá na seriáloch (PLL, TVD...).

11 otázok od blogerky Katky
  1. Čo je tvojím koníčkom okrem blogovania?   Rada čítam, varím, pečiem a ešte fitko :3
  2. Aký je tvoj najobľúbenejší produkt?   Červený rúž od Essence (recenzia TU).
  3. Máš rada výrazné rúže na pery? Používaš nejaké?   Nemám veľa rúžov, ale asi ten už skôr spominaný od Essence.
  4. Aké je tvoje vysnené povolanie?   Fúúú, to je ťažká otázka. Ešte nemám presnú predstavu o tom čo by som chcela robiť. Lepšie povedané neviem sa rozhodnúť. Je to tak medzi novinárkou a archeologičkou. Možno sa čoskoro objaví nejaký nový nápad.
  5. Čo používaš na fotenie?   Digitálny foťák, ale netuším aký presne. Taký klasický nič extra, ale robí veľmi pekné fotky.
  6. Dávaš prednosť "drogérkovej" kozmetike alebo si potrpíš na drahšie kúsky?   Momentálne je to drogérková kozmetika, ale keď budem staršia tak si chcem zaobstarať nejakú drahšiu kozmetiku.
  7. Kto ťa najviac motivuje v živote?   Všetci ľudia, ktorý ma obklopujú. Dobrí aj zlí, pretože jedny, aj druhý ma motivujú byť lepšou.
  8. Aké mesto by si chcela aspoň raz v živote navštíviť?   Moskvu, Londýn, New York.
  9. Skočila by si si bungee jumping?   Asi áno, ja neviem.
  10. Máš nejaké domáce zvieratko? Aké?   Mám psíka Belka.
  11. Prečo si si založila blog?   Vždy ma bavilo písať, a keď som objavila blogovanie tak som sa dostala do siedmeho neba. A ešte aj preto, že som chcela robiť niečo čo ma baví :)

11 otázok odo mňa
  1. Čo chceš v živote dosiahnuť?
  2. Tvoje motto?
  3. Ľudia, ktorých obdivuješ? A prečo?
  4. Čo ťa priviedlo k blogovaniu?
  5. Obľúbený blogeri?
  6. Obľúbený vlogeri?
  7. Tvoja módna ikona?
  8. Najobľúbenejšia značka kozmetiky a produkt? Prečo?
  9. Čo pre teba znamená dokonalý relax?
  10. Vysnívaná dovolenka?
  11. Čím si myslíš, že si výnimočný/á?

Takže to by bolo asi všetko. Správne by som mala nominovať 11 blogerov, ale mám pocit, že tento TAG už asi každý robil. Preto som sa rozhodla, že nominujem všetkých blogerov, ktorý ho ešte nerobili. Bola by som veľmi rada, ak by ste mi potom poslali odkazy na svoje blogy dole do komentárov. Dúfam, že sa príspevok páčil a prajem príjemný zvyšok dňa. Papá :)

PS: Neviem či ste si všimli, ale zmenila som vzhľad blogu. Ako sa vám páči?



0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

Blogger news

Blogroll

Instagram

About

Follow on Bloglovin