Make-up: Matte pink eyes for Spring


Ahojte :)
Máme tu jar a mňa napadlo, že by bolo fajn vymyslieť nejaké jemné líčenie, ktoré by bolo vhodné na každodenné nosenie. V hlave sa mi hneď vynorilo množstvo nápadov a preto som sa pustila do líčenia a fotenia. Dnešné matné ružové líčenie je priam ideálne na toto ročné obdobie a nezaberie vám ani veľa času. Tak poďme na to :)




Začneme bázou pod očné tiene, ktorá nám zaručí dokonalý vzhľad očí po celý deň. Navyše s tieňov vytiahne maximum, ktoré je pri tieňoch, ktoré použijem veľmi potrebné.





Na celé pohyblivé viečko nanesiem telový tieň, ktorý na jemný podtón do ružova.



 Teraz pomocou bronzéru, ktorý má pekný teplý tón vyznačím ohyb oka a zároveň ho aj zahrejem.




Matnú ružovú nanesiem na stred pohyblivého viečka. Oku dodá jemný ružovkastý nádych. Priam ideál na jar.


Keďže som nenašla takú ružovú akú som chcela tak som si dopomohla lícenkou. Tú som naniesla do vonkajšieho kútika viečka a v malom množstve do vonkajšej časti záhybu. Zmiešanú s bronzérom ju nanesiem aj na spodnú linku oka.





Vnútorný kútik som rozjasňovala na dvakrát. Najprv pomocou telového tieňa, ktorým som vytvorila podklad pre druhý tieň.




Druhým tieňom bola pomerne slabo pigmentovaná ružová. Slabá pigmentácia však bola teraz veľkým plusom, pretože oko veľmi decentne prejasnila.





Asi úplnou samozrejmosťou pri líčení oči je maskara, ktorú som naniesla hneď po tom ako som si mihalnice vytočila.










Tvár dokončím svojou bežnou rutinou - zmiešaním dvoch make-upu, aby som dosiahla ideálny otieň, a následným zapúdrovaním.




Tvári dodám farbu pomocou lícenky, ktorú som predtým použila. Tvár si vykontúrujem tiež už skôr použitým bronzérom, ktorým svoju tvár pekne zahrejem. Na prejasnenie použijem ten isrý tieň, ktorý som použila do záhybu oka.






Čerešničkou na torte je tento matný lesk (pekný paradox čo?), ktorý dodá celej tento kreácií ten správny šmrnc.




Takže toto by bolo celé líčenie. Dúfam, že sa vám článok páčil a prajem príjemný zvyšok dňa. Skoro vy som bola zabudla :)

 Aké líčenie preferujete na jar vy?

1 komentárov:

  1. velmi pekne, jemne super na kazdy den :)
    Pozyvam na letnu GIVEAWAY, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

 

Blogger news

Blogroll

Instagram

About

Follow on Bloglovin