Goodbay My fairytale

Ahojte :)

Po neviem akej dlhej dobe som sa konečne odhodlala napísať tento príspevok.  Pôvodne táto "pauza" na blogu mala byť čiste iba krátkodobá záležitosť, ale nejako sa to kopilo a stalo sa z toho zopár mesiacov. Počas toho času sa toho udialo veľmi veľa a musím priznať, že aj ja som sa dosť zmenila. Ale písanie mi celý čas chýbalo, no keď som otvorila blogger a chcela niečo napísať tak mi môj blog, moje dielo a práca prišli úplne cudzie. Nebolo to ako niečo v čom by som chcela pokračovať, pretože by som sa cítila zle a nerobila to s láskou a potešením. Proste by som to robila na silu a to by ma veľmi mrzelo. No za ten dlhý čas som si uvedomila, že písanie aj blog ma veľmi bavia a nedokážem bez nich žiť, ale už nie v tomto formáte. Preto som sa rozhodla, že začnem odznova s úplne novým blogom. Ako možno je to trošku zbabelé, ale proste mám svoje dôvody prečo nedokážem v tomto pokračovať a chcem začať odznova. Preto by som chcela prehovoriť k vám moji čitatelia, ak ste ešte nejakí ostali aby ste ma v tomto podporili. Ak sa vám moje články tu páčili a bola som vám aspoň trošku sympatická ta budem veľmi rada, ak zavítate aj na môj nový blog ARDNAXELA. Aj keď začínam odznova tak nedokážem tento blog zrušiť alebo odstrániť, a preto ho nechám tak a občas možno naňho aj poukážem na mojom novom blogu. Predsa len je tu ukážka mojej práce a aj články, na ktoré som hrdá a aj tie, na ktoré trošku menej :D. Toto bola jedna kapitola môjho života a bohužiaľ už končí. 
Tak sa majte dobre a dúfam, že zavítate na môj nový blog :). Prajem pekný zbytok dňa ;).

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

Blogger news

Blogroll

Instagram

About

Follow on Bloglovin