Review: Iconic 2 Palette by Makeup Revolution London


Ahojte :) 

Po dlhšej odmlke som tu znova. Vážne, keď si zamarodujete jeden týždeň a potom chýbajú aj učitelia, tak sa toho naozaj veľa nahromadí a to sa stalo aj mne. Okrem povinností v škole a poriadne nedoliečenej choroby, ma zastihla aj jarná únava :) Áno, môžete si povedať výhovorky a ďalšie výhovorky, ale pravda je taká, že vážne som nemala čas a ani náladu na písanie, no a keby som písala nasilu tak by to nebolo to pravé. 
 
Takže to by bolo vlastne všetko k mojej odmlke a teraz k článku. Poznáte ten pocit, keď objavíte paletku, ktorú naplno využívate a nedokážete si bez nej predstaviť svoj život? Ja som takúto paletku našla  a od Vianoc ju aj šťastne používam. Ide o paletku Iconic 2 od Makeup Revolution London. Táto značka je dosť rozoberaná, pretože sa dosť inšpirovali drahšími značkami. Konkrétne táto je tak čiastočne opozeraná od Naked 2 paletky. Veľa ľudí, preto túto značku odsudzuje a potom sú tu zasa tí, ktorí sa tešia, že už nemusia roky šporiť aby si mohli dovoliť vysnívanú kozmetiku. Ja som toho názoru, že nech si každý vyberie načo má. Predsa len teraz pre mňa ako študentku sú tieto "napodobeniny" cenovo priateľnejšie ako originály, aj keď v budúcnosti si predsa chcem zaobstarať nejakú tú značkovú kozmetiku, ktorá bude považovaná za TÚ kozmetiku.
 
 Čo sa obsahu paletky tíka, tak mu nemám čo vytknúť. Paletka obsahuje 12 krásny nude farbičiek od telovej až po prekvapivo dobre pigmentovanú čiernu. Nájdete tam matné aj trblietavé tiene, ktorými vykúzlite zaujímavé líčenia, či už ide o jemné denné alebo výrazné večerné. Dobrá pigmentácia, skvelá výdrž aj bez podkladu a perfektná konzistencia bez zbytočného prášenia sú priam samozrejmosťou. Ďalším veľkým plus je nízka cena. Jediné mínus je pre mňa osobne málo matných tieňov, ale inak som zamilovaná a určite si zaobstarám ešte nejaké vecičky od tejto značky. Musím sa priznať, že už mám aj na nejaké zálusk, ale ešte tomu dávam čas. 

Plusy:
  • pigmentácia
  • dobrá výdrž, aj bez podkladu
  • výber farieb
  • možnosť vytvorenia množstva líčení
  • cena
  • tiene neprášia
 
Mínusy:
  • málo matných tieňov




 



Moje celkové hodnotenie:

9/10
 
Aký mate názor na túto paletku alebo na značku Makeup Revolution London? Mate s ňou nejaké skúsenosti ?

Dúfam, že sa vám článok páčil a prajem príjemný posledný deň prázdnin.

PS: Ospravedlňujem sa za to, že je tá paletka tak zašpinená, ale nešlo to umyť :)
 
 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

Blogger news

Blogroll

Instagram

About

Follow on Bloglovin