My Everyday Makeup Routine



Ahojte :)

Po extrémne dlhej dobe mám pre vás konečne príspevok. Hurá! Konečne som sa k tomu dokopala. Nebudem vám tu rozpisovať prečo som dlho nič nepridala, pretože to vystihne jedno slovo - ŠKOLA. Koniec roka bol poriadna makačka, ale zvládla som to bez väčšej ujmy na zdravý. Dúfam, že ste na tom podobne :) Aj keď sa to nezdá ubehol nám už prvý týždeň prázdnin. Počasie tomu veľmi nenasvedčuje, ale máme tu leto.

No a teraz späť k článku. Pripravila som si pre vás príspevok o mojom každodennom líčení. Je veľmi jednoduché. Nepoužívam veľa make-upu a hlavne teraz počas teplých dní. Niekedy mám problém použiť maskaru. Cez leto mi make-up veľmi prekáža a mám pocit, že mám toho na pleti veľa. Preto sa snažím používať čo najľahší make-up. No tak poďme na to :)

Na začiatok na svoju pleť nanášam krém od Oriflame s výťažkami z čajovníka a rozmarínu, na ktorý môžte nájsť recenziu TU. Momentálne celá rada tejto kozmetiky od Oriflame zmenila vzhľad, no ja ho mám ešte v starom obale.





Druhým krokom je pre mňa CC cream od Avonu (recenzia TU). Príjemne pleť zjednotí a je veľmi ľahký čiže aj vhodný na leto.





Mojím tretím krokom je korektor od Oriflame (recenzia TU). Je dokonalý na prekrytie vyrážok, začervenaní a kruhov pod očami. Je to moja voľba číslo jeden ohľadom korektorov.




Štvrtým krokom je pre mňa púder, ktorým zafixujem celý make-up. Momentálne je to púder SoClear od Miss Sporty v otieni 001 Transparent. 




Potom nasledujú oči. Riasi natočím a použijem maskaru od Miss Sporty Pump Up Booster v otieni 002 Exrta Black. Používam iba maskaru a občas ceruzku alebo linku.





Posledným krokom a vlastne aj takou čerešničkou na torte je lesk na pery od Oriflame Marcel Marongiu v otieni Melon



Takže toto je moje celé líčenie, ktoré používam pravidelne. Trvá mi cca 10-15 minút. 

Koľko vám trvá vaše každodenné líčenie?

PS: Dúfam, že sa vám článok páčil a táto forma vám vyhovovala :) Prajem vám príjemný zvyšok dňa a posielam pusu :*




0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

Blogger news

Blogroll

Instagram

About

Follow on Bloglovin