My photo diary #1

Ahojte :)

Dnes mám pre vás o trošku iný príspevok. Je to niečo na štýl "instadiary", ale ja tu nebudem pridávať iba fotky z Instagramu. V týchto článkoch, ktoré budú vlastne niečo ako séria vám priblížim trošku viac seba. Pôvodne som vám chcela pridať úplne iný príspevok, ale počasie je príšerné a nedá sa urobiť poriadne fotky. Dúfam, že na budúci týždeň bude viacej svetla. Máte sa načo tešiť :)

PS: Inak na Instagrame ma môžete sledovať ako alexasevcik

Som narcis :D :D; fitko :3; staré dobré časy; a znova narcis :)

Kulinárske umenie; Bardejov; kávičkovanie s bračekom, áno jednotka z GEO

Korčulééé <3; Bardejov :3; "veľká" túra :D 

Takže dúfam, že sa vám tento článok aspoň trošku páčil. Prajem vám príjemný zvyšok večera.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

Blogger news

Blogroll

Instagram

About

Follow on Bloglovin