Review: Avon Ideal flawless CC cream (color corrector cream)




Ahojte :) 
Konečne po dlhej dobe som sa dokopala pridať normálny príspevok na blog. Dnes to bude recenzia na Korekčný tónovací krém s OF20 od Avonu.

Už dlhšiu dobu som zvažovala kúpu CC krému a nakoniec som sa rozhodla pre tento od Avonu. Vôbec som nečakala, že ma takto prekvapí. Má mnoho plusov a mínusy sa hľadajú veľmi ťažko.

Plusy
  • príjemná konzistencia - veľmi dobre sa roztiera, aj keď na prvý dojem pôsobí vodnato.
  • stredné krytie - prekrýva začervenania a farebné nedokonalosti pleti
  • zjednocuje pleť
  • nezaťažuje pleť 
  • poskytuje dlhú hydratáciu
  • príjemná vôňa


Mínusy

  • nepraktické balenie -  mne osobne toto balenie nevyhovuje


Pred rozotretím

Po rozotretí


Moje celkové hodnotenie:

7/10

Keďže je toto môj prvý CC krém tak som so svojím hodnotením mierna napriek tomu, že má množstvo plusov.

Máte aj vy nejaké skúsenosti s týmto produktom, ak áno aké?



2 komentárov:

 

Blogger news

Blogroll

Instagram

About

Follow on Bloglovin