Motivation


Ahojte :)

Dnes mám pre vás článok z trošku iného súdka. Bude o motivácií, konkrétne k zdravému životnému štýlu.
Ja osobne som začala od nového roka pravidelne cvičiť a snažím sa zdravšie jesť. No ale niekedy je ťažké odolať čokoláde alebo zmrzline. Je pravda, že schudnúť nepotrebujem, pretože som ako špáratko, no cvičenie a zdravá strava ešte nikomu neublížili. Mojím cieľom je mať trošku vypracovanú postavu a lepšiu kondičku. Predsa je lepšie ísť si zabehať alebo do fitka, ako sedieť niekde v bare piť alkohol a fajčiť, prípadne sedieť celý deň za počítačom. Úprimne kto cvičí vie, že je to ako droga,ale taká zdravá. Dúfam, že som vás trošku inšpirovala.

Teraz pár inšpiratívnych obrázkov :)









Papáčko :)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

Blogger news

Blogroll

Instagram

About

Follow on Bloglovin